ח"כ עמית הלוי: "אם התושבים רוצים, למה שנתערב?"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ עמית הלוי: "אם התושבים רוצים, למה שנתערב?"

"חוק טבריה": ח"כ עמית הלוי הליכוד לגדסי ב'מהדורה המרכזית: "יש הבדל עמוק בין השם התקשורתי למציאות. יש כאן הגבלה של זכות חוקתית, שאדם שחילץ עיר מהבוץ לא יכול להיבחר לרשות. לגבי הטענה על הרציונל באותה הגבלה בכך שנציג הוועדה הקרואה לא יהיה נגוע. זה נכון, אשמור על הסייג הזה – אבל הוא יוכל להמשיך רק עם עמד בפרמטרים של הבראת העיר"

עמית הלוי צילום: Gershon Elinson/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי, הליכוד לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "יש הבדל עמוק בין השם התקשורתי למציאות. יש כאן הגבלה של זכות חוקתית, שאדם שחילץ עיר מהבוץ לא יכול להיבחר לרשות. יש ערים רבות בהן יש ועדה קרואה. הוא לא רק רלוונטי לעכשיו, הוא גם לשנים הבאות. הוא קשור לערים שונות, הוא איננו פרסונלי. ברשות המקומית יש עשרות אלפי תושבים שמעוניינים באדם, והשלטון הכללי מתערב ומונע – זה לא בסדר".

"לגבי הטענה על הרציונל באותה הגבלה בכך שנציג הוועדה הקרואה לא יהיה נגוע. זה נכון, אשמור על הסייג הזה – אבל הוא יוכל להמשיך רק עם עמד בפרמטרים של הבראת העיר. יש מדדים לכך במשרד הפנים, כך נכליל את הרציונל בהצעת החוק" הדגיש.

"בכל השניה של המאזניים, יש את הזכות היסודית של לבחור ולהיבחר. אינני היחיד שבעד החוק, זה היה בכל השנים בישראל, היו מועמדים בערים שנבחרו שוב ושוב אחרי שהיו בוועדה ממונה. התקשר אלי מישהו שמתנגד למהלך וציין שבטבריה יבחרו 75% בממונה. אמרתי לו, אתה שומע את עצמך? אם התושבים רוצים, מי אנחנו שנתערב"

לגבי המחאה על המחלף ע"ש בנציון נתניהו אמר ח"כ הלוי: "יש כאלו שחוששים משינוי משפטי. אבל יש כאלו שסתם מחפשים להיות נגד. אני לא מופתע".

האזינו לראיון המלא



0 תגובות